جاده

ساخت وبلاگ

کاربرگ دبستان چيست و چه کاربردي دارد؟

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند.

در عصر حاضر و با گسترش محتواي آموزشي ارائه شده در کلاس هاي درس استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي اهميت بسياري پيدا کرده اند و نقش بسزايي در تکميل فرايند يادگيري دارند. يکي از کاربردي ترين ابزارهاي کمک آموزشي حال حاضر کاربرگ ها مي باشند که با شکل و فرمت هاي مختلف در طول سال هاي گذشته در اختيار دانش آموزان در مقاطع مختلف قرار مي گرفتند و امروزه بيش از پيش با تاکيد بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند. به ويژه در مقطع دبستان که با توجه به پايه اي بودن تمامي مطالب درسي تثبيت و تفهيم محتواي آموزشي با بهره گيري از کاربرگ ميسر خواهد شد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي مفهوم کاربرگ دبستان و فوايد خريد کاربرگ و کاربرد هاي آن به عنوان ابزار کمک آموزشي در مقظع ابتدايي  بپردازيم. با ما همراه باشيد.

کاربرگ دبستان چيست؟

 

 کاربرگ يا همان پيک آدينه مجموعه برگه هاي آموزشي هستند که توسط معلمين طراحي شده و به عنوان يک  تکليف هدفمند در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد. معلمين با توجه به توانمندي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان دبستاني محتواي آموزشي مورد نظر خود را در قالب نمونه سوالات، تمرين و بخش هاي ابتکاري ديگر گردآوري نموده و در نهايت کاربرگ مورد نظر خود را طراحي مي نمايند. به طور معمول کاربرگ ها به صورت هفته اي طراحي مي شوند و در پايان هر هفته به دانش آموزان ارائه مي شود.

يکي از اهداف آموزشي کاربرگ، تکرار و تمرين دوره ي مطالب آموزشي مي باشد که در طول يک هفته در کلاس تدريس شده است. بنابراين محتواي کاربرگ ها گزيده اي از مطالب تدريس شده تمام دروس است و صرفا مختص به يک درس خاص نمي باشد.

البته اين نکته قابل ذکر است که تهيه و طراحي هفته اي کاربرگ کاري زمان براست و انرژي و وقت بسياري از معلمين عزيز مي گيرد. لذا مدارس با خريد و تهيه کاربرگ از موسسات و گروه هاي آموزشي معتبر که مطابق با استانداردهاي آموزشي فعاليت مي کنند، مي توانند به صورت بهينه و مقرون به صرفه از اين ابزار کمک آموزشي بهره‌ مند شوند. مزايا و کاربرد هاي پيک آدينه يا همان کاربرگ ها بسيار متعدد مي باشد، به گونه اي که به عنوان يکي از محصولات کمک آموزشي دبستان شناخته شده اند.

کاربردهاي کاربرگ دبستان

کاربرگ به عنوان يکي از موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي در مدارس به ويژه در مقطع دبستان مورد استفاده قرار مي گيرد. و با توجه به اهداف آموزشي که دربردارد کاربرد هاي بسياري نيز داراست که از جمله مزاياي کاربرگ نيز به شمار مي رود. از جمله کاربرد هاي کاربرگ ( پيک آدينه) مي توان موارد زير را نام برد:

 

ارائه کاربرگ به عنوان تکليف خلاقانه

 

کاربرگ ها مدل خلاقانه و هدفمندي از تکاليف به شمار مي روند، که از نظر تاثيرگذاري بر يادگيري بسيار کارآمد تر از تکاليف سخت و طااقت فرساي سنتي هستند. محتواي آموزشي کاربرگ ها به گونه اي طراحي شده است که توانايي هاي علمي و مهارتهاي حرکتي، هوش و خلاقيت دانش آموزان دبستاني را به چالش مي کشاند.

کاربرگ يا پيک آدينه اين فرصت را به معلمان مي دهد که به جاي ارائه حجم زيادي از تکاليف که بازدهي چنداني هم ندارد و باعث دل زدگي و فرسودگي دانش آموزان نيز مي شود، از کاربرگ هاي هفته اي به صورت هدفمند استفاده نمايند. و باعث ترغيب دانش آموزان به انجام تکاليف آخر هفته خود شوند.

ارزيابي عملکرد دانش آموزان

يکي ديگر از کاربردهاي کاربرگ ارزشيابي دانش آموزان در طول يک هفته مي باشد. بدين گونه که دانش آموزان در طول يک هفته تمام مطالب درسي را دريافت مي نمايند و در آخر هفته با حل کاربرگ  ميزان يادگيري آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد. ضمن آنکه حل کاربرگ پس از هر هفته آموزشي اين فرصت را به معلمان مي دهد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسايي نمايند تا در کوتاه مدت مشکلات درسي آنها رفع و تصحيح شود.

 

 

a2_9ao8.jpg

 

تکرار و دوره ي مطالب آموزشي

در فرايند آموزش يکي از مواري که بسيار اهميت دارد، نهادينه سازي مفاهيم آموزشي مي باشد. لذا ارائه و تدريس مطالب درسي به تنهايي کافي نيست و آنچه که باعث تثبيت داده ها مي شود مرور مطالب و حل تمرين هاي مرتبط مي باشد. کاربرگ ها با توجه به ساختاري که دارند زمينه را براي دوره ي مفهومي و غيرمستقيم مطالب درسي، تکرار و تمرين مطالب تدريس شده در طول يک هفته مهيا مي کنند.

 

مطلع شدن والدين از محتواي تدريس شده

کاربرگ ها از جمله ابزارهاي کمک آموزشي هستند که اين امکان را به اوليا مي دهند تا در جريان محتواي آموزشي ارائه شده و روند يادگيري فرزندان خود قرار گيرند. ضمن آنکه پس از بررسي کاربرگ ( پيک آدينه) با روش تدريس و نحوه‌ي عملکرد معملين در هر هفته آموزشي آشنا مي شوند.

 

افزايش توانمندي هاي دانش آموزان

علاوه بر کاربردهاي ذکر شده، ساختار هدفمند و آموزشي کاربرگ دبستان باعث افزايش دقت و تمرکز بلندمدت کودکان مي شود و توانايي حل مساله را در آنها به چالش مي کشاند و در نهايت منجر تقويت حافظه، يادگيري دقيق، درک عميق تر مفاهيم و افزايش هماهنگي چشم و دست مي شود.

 

ويژگي هاي کاربرگ دبستان

يک کاربرگ زماني کاربردهاي فوق را دارد و از مزايا برخوردار مي باشد که ويژگي هاي يک کاربرگ استاندارد را دارا باشد. برخي از کاربرگ ها متناسب با نيازها و توانمندي هاي دانش آموزان نبوده و نه تنها باعث بهبود فرايند يادگيري نمي شوند، بلکه منجر به کاهش اعتماد به نفس در دانش آموزان، افت تحصيلي، ايجاد فشار رواني و سردرگمي دانش آموزان مي شوند.

 

لذا هنگام طراحي و يا خريد کاربرگ دبستان شايسته است ويژگي هاي زير را در نظر داشته باشيد:

 

کاربرگ طراحي شده بايد متناسب با نيازهاي آموزشي و توانمندي هاي علمي دانش آموزان در همان مقطع تحصيلي باشد.

سوالات و تمرين هاي موجود در کاربرگ بايد بر اساس استانداردهاي آموزشي طرح شده باشند.

محتواي آموزشي مطرح شده در کاربرگ بايد مطابق با بودجه‌بندي و سرفصل هاي کتاب درسي باشد.

کاربرگ بايد از جذابيت بصري و محتواي تصويري برخوردار باشد به گونه اي که باعث يکنواختي و عدم جذابيت براي دانش آموزان نشود.

بخشي از محتواي کاربرگ به تقويت مهارت هاي فردي دانش آموزان بپردازد و جنبه سرگرمي نيز داشته باشد.

تعداد صفحات و سوالات کاربرگ نبايد بيش از اندازه باشد.

با توجه به حجم گسترده و متنوعي از مطالب که در دبستان ارائه مي شود، بهره گيري از کاربرگ و پيک آدينه در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان حرکتي بسيار ارزشمند در راستاي بهبود و تقويت مهارت‌ها و توانمندي‌‌هاي علمي دانش‌ آموزان به شمار مي رود. چه بسا استفاده از کاربرگ در فرايند آموزش منجر به کنترل زمان و مديريت بهتر کلاس درس مي شود. ضمن انکه با طراحي و تهيه کاربرگ هاي مناسب دبستان مي توان به ميزان قابل توجهي يادگيري کودکان را بهبود بخشيد.

 

شما ميتوانيد از کاربرگ هاي راياد (رايانه + يادگيري ) Rayad استفاده کنيد و وضعيت تحصيلي دانش آموزان و فرزندانتان را بهبود دهيد.

کاربردها و ويژگي هاي مثبت کاربرگ دبستان به اندازه اي در روند آموزش موثر مي باشد که امروزه به يکي از محصولات آموزشي مورد نياز مدارس تبديل شده و به هيچ عنوان نمي توان کارايي آن را ناديده گرفت. اميدوارم با مطالعه اين مطلب به اهميت استفاده از کاربرگ دبستان پي برده باشيد و در فرايند آموزش و يادگيري کودکان از آن بهره مند شويد.

 

منبع: افکارنيوز

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:56

بررسي قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201

بهترين قيمت چاي ساز بوش مدل  TTA2201به همراه گارانتي اصلي بوش با ضمانت بهترين قيمت در فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران

c2_x9xd.jpg

انتشار: ساوالان خبر

درباره انتخاب و قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با رنگ سفيد بايد بدانيد که اين مدل از پرفروش ترين مدل هاي چاي ساز در تمام دنيا مي باشد، اگر کم با دقت به اطرافيان خود نيز نگاه بيندازيد حتما اين مدل را در خانه دوستان و اقوام خود ديده ايد شايد اين مدل را شرکت بوش سال هاست توليد مي کند اما تا به امروز نيز طراحي آن قديمي نشده و همچنان خواهان بسيار زيادي را دارد يکي از مزاياي چاي ساز بوش مدل TTA2201 وزن سبک و قدرت بالاي 1785 وات آن مي باشد، کتري و قوري روي هم در اين مدل از چاي ساز باعث مي شود چاي شما با بخار آب دم کشيده و کيفيت بالاتري را داشته باشد. اين چاي ساز برقي داراي حجم بالايي است که بتواند به راحتي جواب گوي تعداد زيادي از افراد در خانه باشد ظرفيت کتري آن 2 ليتر مي باشد که بالاترين ظرفيت را در ميان مدل ها دارد براي ساخت کتري اين مدل از پلاستيک شفاف استفاده شده که مناسب براي سلامت انسان است استفاده شده اين مدل که داراي قوري پيرکس شفاف با حجم 0.7 با جنسي مناسب جهت بالا بردن کيفيت چاي مي باشد که از مزاياي اين مدل محسوب مي شود مطمعنا اگر قصد انتخاب اين دستگاه را براي خانه خود داريد بايد بگوييم قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با توجه به مشخصات و طول عمر بالايش براي شما هم انتخابي منطقي و هم به صرفه مي باشد.

همان‌ طور که مي دانيد بوش يکي از بزرگ ‌ترين توليد کنندگان لوازم خانگي در دنيا مي باشد که از هيچ جزيياتي در توليد محصولات خود چشم پوشي نمي کند به همين دليل هم توانسته به يکي از برندهاي مطرح حتي در اين زمينه تبديل شود، چاي ساز بوش نيز از بهترين محصولات موجود در بازار است که توانسته توجه بسياري از خريداران اين محصول را به خود جلب کند داشتن پايه 360 درجه چاي ساز بوش مدل TTA2201 استفاده آن را براي افراد راست و چپ دست آسان کرده است و شما به راحتي از هر زاويه اي مي توانيد کتري و قوري اين چاي ساز را در جاي خود قرار دهيد از چاي ساز برقي بوش مي توانيد به عنوان يک کتري نيز براي جوش آوردن آب و تهيه يک نسکافه يا نوشيدني گرم فوري استفاده کنيد چراکه اين کتري داراي درب جداگانه اي مي باشد و شما مي توانيد بجاي قرار دادن قوري از آن استفاده کنيد در آخر مي توانيم بگوييم قيمت چاي ساز بوش به نسبت کيفيت بالايي که دارد براي هر خانواده اي با هر سطح در آمدي کاملا مناسب است.

جمع بندي

چاي ساز بوش مدل TTA2201 ساخت جمهوري چک با توان 1785 وات و ظرفيت کتري 2 ليتر و ظرفيت 0.7 ليتر قوري داراي يکي از بهترين طراحي ها مي باشد، هنگامي که قوري بر روي کتري قرار دارد پس از به جوش آمدن آب به طور خودکار کتري به حالت گرم نگه دارنده آب در مي آيد و پس از اتمام آب موجود در کتري به صورت خودکار خاموش خواهد شد و به اين ترتيب از لطمه رسيدن به کتري جلوگيري مي شود. اين محصول مي تواند اين امکان را به شما مي دهد که پس از استفاده از آن سيم را در محفظه طراحي شده جمع کنيد تا بتوانيد فضايي مرتب در آشپزخانه خود داشته باشيد و يا سيم آن را به اندازه اي باز کنيد که به پريز برق برسد و از ريختن سيم اضافي بر روي کابينت و شلوغ شدن آشپزخانه خود جلوگيري کنيد، شما نيز مي توانيد با اين چاي ساز برقي بوش از نوشيدن چاي باکيفيت لذت ببريد، فراموش نکنيد که قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 نسبت به کيفيت و طول عمر بالاي آن بسيار به‌ صرفه و مناسب است در ضمن تمام محصولات در فروشگاه لوازم خانگي بوش با گارانتي اصلي بوش به همراه ضمانت خريد کمترين قيمت چاي ساز و بازگشت 7 روزه کالا ارائه مي شود.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:29

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يکي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا کنيم. به طور کلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو کار مي کنند و ما کمتر با خدمات اصلي كه يک خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشکلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور کلي ما فکر مي کنيم وقتي خودروي ما دچار اشکال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده کنيم و اين به طور کلي فکري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يک خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي کنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي کند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين کار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده کنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي کند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديک ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده کنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فکر کنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه کردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با کارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشکلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده کنيد پيشنهاد مي شود كه با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده کنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور کلي مي تواند در مديريت هزينه ها و کاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا کرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اکنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده کنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده کنيد مي توانيد با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مکانيکي نيست و کساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات کمک بگيرند.

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:16

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يکي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا کنيم. به طور کلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو کار مي کنند و ما کمتر با خدمات اصلي كه يک خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشکلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور کلي ما فکر مي کنيم وقتي خودروي ما دچار اشکال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده کنيم و اين به طور کلي فکري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يک خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي کنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي کند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين کار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده کنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي کند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديک ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده کنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فکر کنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه کردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با کارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشکلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده کنيد پيشنهاد مي شود كه با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده کنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور کلي مي تواند در مديريت هزينه ها و کاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا کرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اکنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده کنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده کنيد مي توانيد با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مکانيکي نيست و کساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات کمک بگيرند.

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:19

زمان عرضه آفيس 2021 براي ويندوز و مک او اس مشخص شد

اخبار اپليکيشن‌هامايکروسافت

 

مايکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدي آفيس اواخر سال جاري ميلادي عرضه خواهد شد. اين نسخه تحت عنوان آفيس 2021 براي دستگاه‌هاي ويندوزي (32 بيتي و 64 بيتي) و مک او اس در دسترس قرار خواهد گرفت و يک مجموعه نرم افزار اداري يکبار خريد است. به اين معني که تنها با پرداخت هزينه اوليه و خريد آن مي‌توان براي هميشه از اين مجموعه نرم افزاري استفاده کرد. اين سياست فروش در واقع بر خلاف سياست خريد اشتراک مي‌باشد که مايکروسافت در آفيس 365 پياده کرده است. با ديجي رو همراه باشيد.

در حالي که مايکروسافت هنوز به تمام جزئيات مربوط به تغييرات آفيس 2021 اشاره نکرده، اما اين نکته را ذکر کرده که مجموعه نرم افزاري جديد از حالت تاريک پشتيباني خواهد کرد و آرايه‌هاي پويا (Dynamic Arrays) و XLOOKUP نيز به برنامه اکسل آن افزوده شده است.

دوربين مداربسته چيست؟     تجهيزات دوربين مداربسته

بد نيست بدانيد که هم آفيس 2021 و هم آفيس LTSC (کانال سرويس‌دهي بلند مدت) براي کسب و کارها و مشاغل تنها 5 سال پشتيباني خواهند شد و اين در حالي است که تا پيش از اين مدت پشتيباني از مجموعه نرم افزاري آفيس 7 سال بود. قيمت نسخه‌هاي Professional Plus و Standard و همچنين برنامه‌هاي مجزا نيز براي کاربران تجاري 10 درصد بيشتر از قيمت فعلي خواهد بود، اما براي بقيه افراد تغييري نخواهد داشت.

بيشتر بخوانيد :            بهترين دوربين مدار بسته   انواع دوربين مدار بسته

 

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:12

سيستم اعلام سرقت  و دوربين مداربسته

سيستم اعلام سرقت يا دزدگير يک راهکار مناسب و محبوب جهت ارتقاي سطح امنيتي کاربران مختلف است . آپارتمان هاي مسکوني و تجاري ، ادارات و سازمان ها وبيش از ديگران به فکر استفاده از سيستم اعلام سرقت هستند . اين سيستم تمامي مبادي ورودي ساختمانها شامل درها و پنجره ها را پوشش مي دهد و پس از تشخيص کوچک ترين تحرکي ، شما را باخبر مي کند . در ادامه شما با اجزاي سيستم اعلام سرقت آشنا مي شويد .

 

سيستم اعلام سرقت  با دوربين مداربسته

کنترل و مديريت کليه تجهيزات يک سيستم اعلام سرقت بر عهده پنل کنترل دزدگير مي باشد. قلب يک سيستم اعلام سرقت اين وسيله است و کليه تجهيزات با کنترل پنل در ارتباط مستقيم هستند . معمولا جهت فعال کردن پنل از ريموت کنترل را صفحه کليد استفاده مي شود

در حال حاضر بهترين برند دوربين مداربسته و سيستم اعلام سرقت موجود در بازار ايران را شرکت هايک ويژن ( hikvision ) ارائه مي دهد.

سنسور ها وظيفه تشخيص هر حرکتي شامل باز شدن ، بسته شدن ، شوک ، ضربه و … را دارند . سنسور پس از تشخيص به کنترل پنل سيگنال ارسال مي کند. سنسور هاي مختلفي در سيستم دزدگير وجود دارند که عبارتند از :

  • سنسور تشخيص حرکت – چشمي

اين سنسور ها با استفاده از امواج مادون قرمز حرکت افراد را تشخيص مي دهد .

  • سنسور مگنت

اين سنسور قابليت آهنربايي دارد و با نصب بر روي درب ي پنجره ، هر تغيير وضعيتي را تشخيص و به کنترل پنل اعلام مي کند .

  • سنسور شوک

اين سنسور هر ضربه يا شوکي را تشخيص و به کنترل پنل اعلام مي کند . معمولا بر روي شيشه يا ديوار هاي قابل نفوذ نصب مي شود .

  • سنسور مستقل

اي سنسور ها همانطور که از نامشان پيداست به تنهاي مي توانند حرکت و خطر را تشخيص داده و به کاربر هشدار بدهند.

  • شستي يا پدال دزدگير

کاربران مي توانند از شستي جهت فعال کردن فوري کنترل پنل استفاده کرده و سيستم دزدگير خود را مسلح نمايند.

  • بلند گو سيستم اعلام سرقت

مهمترين کار پس از تشخيص حرکت در سيستم دزدگير ، آگاه سازي کاربران است که اين مهم توسط بلند گو انجام مي شود. بلند گو يا آژير وظيفه اطلاع رساني به افراد در مواقع بحراني را دارد. آژير را بايد در فضايي نصب کرد که در صورت روشن شدن ، صداي آن براي همه قابل شنيدن باشد .

  • آژير سيرن يا پيزو

پيزو پس از تحرکي سنسور هاي دزدگير به صدا در مي آيد و هر چه توان پنل بيشتر باشد، آژير سيرن صداي بلندتري توليد مي کند .

  • بلند گو با آژير سيرن چه فرقي مي کند ؟

بلند گو براي فعال شدن تنها توسط کنترل پنل فرمان مي پذيرد و به صدا در مي آيد اما، آژير سيرن با ولتاژ 12 ولت فعال مي شود و مي توان آن را بر روي ديگر تجهيزات هم مورد استفاده قرار داد.

  • باطري بکاپ سيستم اعلام سرقت

مهمترين تهديد سيستم دزدگير ، قطع برق آن است براي رفع اين مشکل از باطري بکاپ جهت تغذيه کنترل پنل استفاده مي شود .

  • ريموت کنترل دزدگير

براي روشن ، خاموش يا حالت بي صدا معمولا از يک يا دو ريموت کنترل مخصوص سيستم اعلام سرقت استفاده مي شود.

  • تلفن کننده

هنگام بروز مشکل ، سيستم اعلام سرقت با استفاده از تلفن کننده مي تواند با چندين شماره تماس و يک يا چند پيام ضبط شده را براي آنها پخش نمايد . برخي از تلفن کننده هاي دزدگير امکان ارسال اس ام اس را هم دارند.

  • چراغ گردان

هنگام بروز مشکل و فعال شدن دزدگير ، علاوه بر بلند گو ، چراغ گردان هم مي تواند با ساطع کردن نور گردان باعث ترساندن بيش از اندازه سارق و دور کردن آن از محل بشود .

بهترين سيستم اعلام سرقت موجود در بازار را بايد از  نمايندگي هايک ويژن  خريداري کنيد.

امروزه در مراکز صنعتي ، اداري ، تجاري و اماکن عمومي جهت نظارت فيزيکي بر محيط ، کارکنان يا مراجعين در جهت کنترل بهـتر و مديـريت کارآمـد‌تر از سيستم هاي دوربين (تـلويزيون) مـداربسته (Closed Circuit TV)(CCTV) استفاده مي‌شود.

دوربين (تلويزيون) مدار بسته، مجموعه‌ اي از دوربين‌هاي ويدئويي، انتقال تصاوير که براي نمايش و تصوير برداري محدود بکار ميروند.

اين سيستم ‌ها از نظر چگونگي پردازش اطلاعات به دو گروه آنالوگ و ديجيتال تقسيم مي‌شوند.

با پيشرفت سيستم هاي تصويري اکنون قادر به تشخيص حرکت در محدوده تحت نظارت بوده، اعلام خطر نمايند يا توسط سنسورهاي گوناگون تحريک شده و شروع به ضبط فيلم از محل بنمايند، انتظار مي‌رود که کاربرد اين سيستم ها در کليه اماکن نيز گسترش بيايد.

چگونه سيستم دوربين مدار بسته مناسب کاربري خود انتخاب کنيم؟

اصول کار سيستمهاي CCTV به اين صورت است که ابتدا تصوير توسط دوربين دريافت شده و براي نمايش به صفحه نمايش (مانيتور يا تلويزيون) انتقال داده مي‌شود.

دوربين ها و ساير تجهيزات ميتوانند در شرايط جوي متفاوت، روز و شب نيز کارآيي مطلوب داشته باشند.

براي نصب دوربين مداربسته   و سيستم اعلام سرقت مي توانيد به شرکت هايک تجارت تماس بگيريد.

براي کنترل مکان هاي مختلف توسط چندين دوربين و نمايش همزمان تصوير آنها و نظارت سمعي و بصري از فواصل بسيار دور از طريق شبکه اينترنت و اينترانت بدون نياز به حضور فيزيکي اپراتور در محل و در دستگاه هايي که کنترل بصري آنها توسط انسان مقدور نبوده يا خطر آفرين مي‌باشد نيز ميتوان از اين سيستمها استفاده کرد.

لذا استفاده از سيستمهاي CCTV روز به روز در حال رشد است و با توجه به تکنولوژي ساخت تجهيزات آن که مبتني بر صنعت الکترونيک و کامپيوتر مي‌باشد ساخت، توليد تجهيزات اين سيستم ها دائماً در حال تکامل و پيشرفت است.

گونه هاي تحت شبکه از امکانات بيشتري برخوردار بوده و تصاوير بهتري را نمايش ميدهد .

سيستم هاي اعلام سرقت

دزدگير يا سيستم اعلام سرقت دستگاهي است که به هنگام عبور از يک حريم اختصاصي تحت کنترل با اعلام صدا و اطلاع رساني از قبل تعريف شده اين عمل غيرقانوني را اعلان مي‌کند.

دزدگيرهاي موجود در بازار از لحاظ ظاهر و نحوه عملکرد در انواع گوناگون ارائه شده‌اند و بطور کلي همه آنها داراي يک ساختار مشترک مي‌باشند يعني اکثر دزدگيرها داراي خط تحريک باز و خط تحريک بسته بوده که محل اتصال سنسور باز و بسته مي‌باشند و داراي کليد معمولي، سوئيچ آلفا (قفل رمزي) و يا کليد کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه مي‌باشند.

همچنين دزدگيرها شامل مدار شارژ باتري جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و داراي مدار آژير مي‌باشند و در نهايت دزدگيرها سامانه ورود و خروج و سامانه آژير دارند و ميتوانند مجهز به تلفن کننده خودکار آنالوگ و جي اس ام در هنگام تحريک نيز باشند.

 

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:43

سيستم اعلام سرقت  و دوربين مداربسته

سيستم اعلام سرقت يا دزدگير يک راهکار مناسب و محبوب جهت ارتقاي سطح امنيتي کاربران مختلف است . آپارتمان هاي مسکوني و تجاري ، ادارات و سازمان ها وبيش از ديگران به فکر استفاده از سيستم اعلام سرقت هستند . اين سيستم تمامي مبادي ورودي ساختمانها شامل درها و پنجره ها را پوشش مي دهد و پس از تشخيص کوچک ترين تحرکي ، شما را باخبر مي کند . در ادامه شما با اجزاي سيستم اعلام سرقت آشنا مي شويد .

 

سيستم اعلام سرقت  با دوربين مداربسته

کنترل و مديريت کليه تجهيزات يک سيستم اعلام سرقت بر عهده پنل کنترل دزدگير مي باشد. قلب يک سيستم اعلام سرقت اين وسيله است و کليه تجهيزات با کنترل پنل در ارتباط مستقيم هستند . معمولا جهت فعال کردن پنل از ريموت کنترل را صفحه کليد استفاده مي شود

در حال حاضر بهترين برند دوربين مداربسته و سيستم اعلام سرقت موجود در بازار ايران را شرکت هايک ويژن ( hikvision ) ارائه مي دهد.

سنسور ها وظيفه تشخيص هر حرکتي شامل باز شدن ، بسته شدن ، شوک ، ضربه و … را دارند . سنسور پس از تشخيص به کنترل پنل سيگنال ارسال مي کند. سنسور هاي مختلفي در سيستم دزدگير وجود دارند که عبارتند از :

  • سنسور تشخيص حرکت – چشمي

اين سنسور ها با استفاده از امواج مادون قرمز حرکت افراد را تشخيص مي دهد .

  • سنسور مگنت

اين سنسور قابليت آهنربايي دارد و با نصب بر روي درب ي پنجره ، هر تغيير وضعيتي را تشخيص و به کنترل پنل اعلام مي کند .

  • سنسور شوک

اين سنسور هر ضربه يا شوکي را تشخيص و به کنترل پنل اعلام مي کند . معمولا بر روي شيشه يا ديوار هاي قابل نفوذ نصب مي شود .

  • سنسور مستقل

اي سنسور ها همانطور که از نامشان پيداست به تنهاي مي توانند حرکت و خطر را تشخيص داده و به کاربر هشدار بدهند.

  • شستي يا پدال دزدگير

کاربران مي توانند از شستي جهت فعال کردن فوري کنترل پنل استفاده کرده و سيستم دزدگير خود را مسلح نمايند.

  • بلند گو سيستم اعلام سرقت

مهمترين کار پس از تشخيص حرکت در سيستم دزدگير ، آگاه سازي کاربران است که اين مهم توسط بلند گو انجام مي شود. بلند گو يا آژير وظيفه اطلاع رساني به افراد در مواقع بحراني را دارد. آژير را بايد در فضايي نصب کرد که در صورت روشن شدن ، صداي آن براي همه قابل شنيدن باشد .

  • آژير سيرن يا پيزو

پيزو پس از تحرکي سنسور هاي دزدگير به صدا در مي آيد و هر چه توان پنل بيشتر باشد، آژير سيرن صداي بلندتري توليد مي کند .

  • بلند گو با آژير سيرن چه فرقي مي کند ؟

بلند گو براي فعال شدن تنها توسط کنترل پنل فرمان مي پذيرد و به صدا در مي آيد اما، آژير سيرن با ولتاژ 12 ولت فعال مي شود و مي توان آن را بر روي ديگر تجهيزات هم مورد استفاده قرار داد.

  • باطري بکاپ سيستم اعلام سرقت

مهمترين تهديد سيستم دزدگير ، قطع برق آن است براي رفع اين مشکل از باطري بکاپ جهت تغذيه کنترل پنل استفاده مي شود .

  • ريموت کنترل دزدگير

براي روشن ، خاموش يا حالت بي صدا معمولا از يک يا دو ريموت کنترل مخصوص سيستم اعلام سرقت استفاده مي شود.

  • تلفن کننده

هنگام بروز مشکل ، سيستم اعلام سرقت با استفاده از تلفن کننده مي تواند با چندين شماره تماس و يک يا چند پيام ضبط شده را براي آنها پخش نمايد . برخي از تلفن کننده هاي دزدگير امکان ارسال اس ام اس را هم دارند.

  • چراغ گردان

هنگام بروز مشکل و فعال شدن دزدگير ، علاوه بر بلند گو ، چراغ گردان هم مي تواند با ساطع کردن نور گردان باعث ترساندن بيش از اندازه سارق و دور کردن آن از محل بشود .

بهترين سيستم اعلام سرقت موجود در بازار را بايد از  نمايندگي هايک ويژن  خريداري کنيد.

امروزه در مراکز صنعتي ، اداري ، تجاري و اماکن عمومي جهت نظارت فيزيکي بر محيط ، کارکنان يا مراجعين در جهت کنترل بهـتر و مديـريت کارآمـد‌تر از سيستم هاي دوربين (تـلويزيون) مـداربسته (Closed Circuit TV)(CCTV) استفاده مي‌شود.

دوربين (تلويزيون) مدار بسته، مجموعه‌ اي از دوربين‌هاي ويدئويي، انتقال تصاوير که براي نمايش و تصوير برداري محدود بکار ميروند.

اين سيستم ‌ها از نظر چگونگي پردازش اطلاعات به دو گروه آنالوگ و ديجيتال تقسيم مي‌شوند.

با پيشرفت سيستم هاي تصويري اکنون قادر به تشخيص حرکت در محدوده تحت نظارت بوده، اعلام خطر نمايند يا توسط سنسورهاي گوناگون تحريک شده و شروع به ضبط فيلم از محل بنمايند، انتظار مي‌رود که کاربرد اين سيستم ها در کليه اماکن نيز گسترش بيايد.

چگونه سيستم دوربين مدار بسته مناسب کاربري خود انتخاب کنيم؟

اصول کار سيستمهاي CCTV به اين صورت است که ابتدا تصوير توسط دوربين دريافت شده و براي نمايش به صفحه نمايش (مانيتور يا تلويزيون) انتقال داده مي‌شود.

دوربين ها و ساير تجهيزات ميتوانند در شرايط جوي متفاوت، روز و شب نيز کارآيي مطلوب داشته باشند.

براي نصب دوربين مداربسته   و سيستم اعلام سرقت مي توانيد به شرکت هايک تجارت تماس بگيريد.

براي کنترل مکان هاي مختلف توسط چندين دوربين و نمايش همزمان تصوير آنها و نظارت سمعي و بصري از فواصل بسيار دور از طريق شبکه اينترنت و اينترانت بدون نياز به حضور فيزيکي اپراتور در محل و در دستگاه هايي که کنترل بصري آنها توسط انسان مقدور نبوده يا خطر آفرين مي‌باشد نيز ميتوان از اين سيستمها استفاده کرد.

لذا استفاده از سيستمهاي CCTV روز به روز در حال رشد است و با توجه به تکنولوژي ساخت تجهيزات آن که مبتني بر صنعت الکترونيک و کامپيوتر مي‌باشد ساخت، توليد تجهيزات اين سيستم ها دائماً در حال تکامل و پيشرفت است.

گونه هاي تحت شبکه از امکانات بيشتري برخوردار بوده و تصاوير بهتري را نمايش ميدهد .

سيستم هاي اعلام سرقت

دزدگير يا سيستم اعلام سرقت دستگاهي است که به هنگام عبور از يک حريم اختصاصي تحت کنترل با اعلام صدا و اطلاع رساني از قبل تعريف شده اين عمل غيرقانوني را اعلان مي‌کند.

دزدگيرهاي موجود در بازار از لحاظ ظاهر و نحوه عملکرد در انواع گوناگون ارائه شده‌اند و بطور کلي همه آنها داراي يک ساختار مشترک مي‌باشند يعني اکثر دزدگيرها داراي خط تحريک باز و خط تحريک بسته بوده که محل اتصال سنسور باز و بسته مي‌باشند و داراي کليد معمولي، سوئيچ آلفا (قفل رمزي) و يا کليد کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه مي‌باشند.

همچنين دزدگيرها شامل مدار شارژ باتري جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و داراي مدار آژير مي‌باشند و در نهايت دزدگيرها سامانه ورود و خروج و سامانه آژير دارند و ميتوانند مجهز به تلفن کننده خودکار آنالوگ و جي اس ام در هنگام تحريک نيز باشند.

 

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:54

طراحي سايت صرافي

ساخت صرافي ارز ديجيتال آنلاين با تمامي امکانات ويژه

 اين روزها که بحران کرونا خيلي از اقتصاد هاي دنيا را تحت الشعاع خود قرار داده  و باعث رکود اقتصادي در سراسر دنيا شده است بد نيست بدانيد که جهش ويروسي به نام ميليادرونا ديگر بوجود آمده است و باعث شده  به طور ميانگين هر يک ساعت يک ميلياردر به دنيا اضافه شود.

منبع: https://bit.ly/33Q1gwW

 

 

اين مسئله سبب شده است، توده عظيمي از افراد دنيا براي سرمايه گذاري و کسب سودهاي فراوان به بازار سرمايه و ارزهاي ديجيتال روي بياورند و برخي ديگر از مديران کسب و کارها حتي به فکر داشتن بستري مناسب براي سرمايه گذاري مردم در حوزه ارز ديجيتال شدند.

 

?چنانچه شما به ايده داشتن يک وب سايت خريد و فروش ارز هاي ديجيتال با رعايت استاندارد هاي علم بلاکچين مي انديشيد ميتوانيد به يک شرکت معتبر و با سابقه اي مانند پيام آوا پردازش که در زمينه طراحي سايت صرافي فعاليت ميکند مراجعه و پس از ديدن نمونه کار هاي ثبت شده اقدام به دريافت مشاوره و ثبت سفارش از سوي اين مجموعه باشيد.

 

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال پيام آوا

 

جهت دريافت پروپوزال و اطلاع از نحوه راه اندازي سايت اختصاصي و هم چنين با امنيت بالا مخصوص خريد و فروش ارز هاي ديجيتال با شماره تماس ??????????? بگيريد.

 

طراحي سايت صرافي

چرا ساخت سايت صرافي ارز ديجيتال؟

کسب موفقيت در زمينه ارزهاي ديجيتال همچون بيت کوين و اتريوم و سايت هايي مانند والکس و نوبيتکس که در همين راستا  شکل گرفته اند، مي تواند هرکسي را به شوق آورد تا نسبت به راه اندازي سايت صرافي خود اقدام کند. اما ذکر اين نکته نبايد فراموش شود که طراحي سايت صرافي، نيازمند رعايت يک سري قاعده و قوانين است .

 

ساخت يک وب سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان و برنامه نويسان حرفه اي سايت که در مورد علوم بلاک چين ها و طراحي سايت اکسچنج و رمز ارز ها اطلاعات دارند، انجام و پياده سازي شود . اگر طراحي سايت شما به صورت اصولي و با رعايت استانداردهاي لازم انجام شود مي تواند تاثير بسيار درخشاني در اهداف شما و رشد اقتصادي در کسب و کار و درآمدتان داشته باشد.

 

 

ارز ديجيتال

طراحي سايت صرافي خريد و فروش ارز ديجيتال

طراحي سايت صرافي و ساخت صرافي آنلاين  يک اقدام حرفه اي از سوي صرافان سنتي است تا از اين طريق خدمات خود را به سمت ارزهاي نو ظهور ديجيتال سوق دهند. همزمان با تغيير و تحولات دو دهه اخير در علم و تکنولوژي ارتباطات امروز شاهد تغييرات بنيادين در پول سنتي و بوجود آمدن مفهومي به نام پول ديجيتال يا ارز ديجيتال هستيم. تجارت به صورت سنتي آن در حال تغيير است و منابع با ارزشي براي خريد و فروش در دنياي ديجيتال بوجود آمده است که وابسته به بانک هاي مرکزي نيست و به شکلي مستقل در ميان مردم جهان رواج يافته است. ارزهايي مانند بيت کوين يا اتريوم و … از اين دست هستند.

 

همانطور که مشخص است ارزهاي ديجيتال نيز به مانند پول معمولي بايد قابليت انتقال داشته باشند و در نتيجه کاملا مشخص است که انتقال ارزي که خود به صورت فيزيکي وجود ندارد تنها در فضاي مجازي اينترنت امکان پذير است. طراحي سايت ارز ديجيتال يک صرافي آنلاين براي ارزهاي ديجيتال در اختيار شما قرار مي دهد که شما مي توانيد از اين طريق با ارائه خدمات خريد و فروش ارز ديجيتال مشتريان و سود خود را افزايش دهيد.

 

شرکت طراحي سايت پيام آوا نمونه هاي موفق زيادي در زمينه صرافي ها را در اختيار شما قرار مي دهد تا به راحتي و بدون هيچ دردسري يک وبسايت حرفه اي در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال داشته باشيد. حتي ما به شما توصيه مي کنيم که وبسايت خود را چند زبانه طراحي کنيد تا علاوه بر ايران بتوانيد خدمات خود را در کشورهاي همساي نيز گسترش دهيد.

https://b2n.ir/728579

 

 

امنيت درطراحي سايت

امنيت بالا در طراحي سايت خريد و فروش و تريد ارز ديجيتال

در طراحي سايت شرکتي شايد دغدغه زيادي از نظر امنيتي نداشته باشيد چرا که ديتاهاي حساسي در چنين وبسايت هايي معمولا نگهداري نمي شود. اما در طراحي سايت فروشگاهي يا وقتي شما يک وبسايت براي خريد و فروش و تريد ارز ديجيتال طراحي مي کنيد قطعا اولين فاکتور براي شما حفظ امنيت اطلاعات کاربران و وبسايت شماست.

 

اين موضوع به قدري حياتي است که اگر سايت خريد و فروش ارز ديجيتال توسط ديگران هک شود شما متحمل هزينه هاي مالي و اعتباري بسياري مي شويد و در نتيجه ممکن است آينده شغلي خود را به راحتي از دست بدهيد.

 

بنابراين امنيت بالاي وبسايت هاي طراحي شده از اولويت هاي شرکت طراحي سايت پيام آوا است. ما با کادري حرفه اي به شما اين تضمين را مي دهيم که وبسايت خريد و فروش ارز ديجيتال که به شما تحويل داده مي شود با پشتيباني حرفه اي شرکت از امنيت در سطح جهاني برخوردار است.

 

از اقداماتي که در زمينه  امنيت اين گونه از سايت ها انجام مي شود مي توان به رمزنگاري بانک هاي اطلاعاتي،رعايت قوانين کشور در زمينه خريد و فروش هاي آنلاين و نمايش آنلاين ارزش هر ارز ديجيتال اشاره کرد. در واقع مي توان گفت با برقراري امنيت براي سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتال مي توانيد موفقيت خود را تضمين کنيد.

 

مزيت طراحي سايت صرافي و ارز ديجيتال  آنلاين؟

از نظر تاريخچه رمز ارز ها مي توان گفت که ارزهاي ديجيتال به همراه بحران مالي سال ???? در آمريکا پديد آمدند و در همان سال ارزهاي ديجيتال به دنيا عرضه شد. ارزهاي ديجيتال را مي توان نوعي پول رمزنگاري شده تعريف کرد که توسط افراد از طريق اينترنت براي پرداخت ها استفاده مي شود. که يکي از مهم ترين و قوي ترين سايت ها در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال سايت بايننس (binance) مي باشد.

 

از سوي ديگر در ايران چند سالي است که متقاضيان براي اين ارزهاي ديجيتال رو به افزايش است. به دليل تحريم ها نيز اين شکل از تجارت با اقبال بيشتري روبرو شده است. صرافي هاي سنتي نيز به طور گسترده به سمت دنياي جديد حرکت کرده اند و امروز شاهد وبسايت هايي هستيم که به صورت آنلاين امکان خريد و فروش اين رمز ارز ها را ايجاد کرده اند.

 

شرکت طراحي سايت پيام آوا طراحي وبسايت براي بيش از پنجاه صرافي در تهران و کرج را در کارنامه خود دارد و از اين رو پلتفرم هاي قوي و منحصر به فردي در اختيار شما قرار مي دهد تا با اطمينان کامل به طراحي وبسايت از اين دست بپردازيد.

 

بخش هاي مختلف طراحي سايت ارز ديجيتال

معرفي و اهم خدمات صرافي ارز هاي ديجيتال

جدول لحظه اي و آنلاين قيمت ارزهاي مختلف

طراحي صفحه نمايش نرخ حواله

طراحي صفحه اخبار و مقالات و آناليز و تحليل بازار

طراحي نمودار آنلاين نوسانات و تغيير قيمت ها

طراحي صفحه خريد و فروش اينترنتي ارز براي انجام معاملات ارزي بصورت مجازي

ايجاد حساب کاربري براي کاربران عضو سايت

طراحي و ايجاد حساب کاربري ويژه براي مشتريان فعال و دائمي

طراحي سيستم تبديل نرخ ارز

طراحي سيستم نقل و انتقال ارز بصورت اينترنتي

طراحي بخش خدمات ارزي برون مرزي

طراحي سيستم عمليات مربوط به حواله‌هاي ارزي

طراحي و پياده سازي بخش تبديل پول به ارز کشور مقصد

طراحي ماشين حساب هوشمند

طراحي قسمت ثبت قيمت ارز مرجع و ثبت اتوماتيک ساير قيمت ‌ها بر اساس نرخ تبديل روز جهاني و سودهاي تعيين شده

طراحي وب سايت صرافي

قيمت طراحي سايت ارز ديجيتال

 

 

همانطور که ميدانيد طراحي سايت ارزهاي ديجيتال ، نياز به امکانات خاص و همچنين نياز به تامين امنيت بالا دارد بنابراين تعرفه ساخت سايت ارز ديجيتال متفاوت از ديگر انواع وبسايت ميباشد.براي طراحي و راه اندازي اين نوع وبسايت بايد موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت يا امنيت پرداخت ها را رعايت کرد همچنين در طراحي سايت صرافي آنلاين، بايد انواع کيف پول هاي ارزهاي ديجيتال تعريف گردد. بنا به نياز درخواست امکانات هزينه هاي طراحي سايت ارز ديجيتال ميتواند متفاوت باشد . امروزه سايت هاي موفقي همچون نوبيتکس و والکس در زمينه صرافي وجود دارند که سهم زيادي از بازار را در اختيار دارند.   براي کسب اطلاعات دقيق تر از تعرفه قيمت طراحي سايت صرافي آنلاين و سايت هايي که امکاتي مثل سايت هاي والکس و مشابه آن را دارند با مجموعه پيام آوا به صورت مشاوره رايگان در تماس باشيد

نکته پاياني

چند سالي است که خريد و فروش ارزهاي ديجيتال در کشور ما آزاد شده است و از اين رو به سرعت شاهد گسترش اين بازار در کشور هستيم. استقبال زيادي از توليد اين رمز ارزها در کشور ايجاد شده است و در نتيجه پيش بيني مي شود که در سالهاي آتي اين بازار گسترده تر نيز شود.

 

اگر شما نيز قصد داريد با طراحي يک وبسايت در زمينه خريد و فروش ارزهاي ديجيتال به بازار پر سود اين رمز ارزها بپيونديد همين حالا با مشاوران شرکت طراحي سايت پيام آوا تماس بگيريد تا در اسرع وقت بهترين و با کيفيت وبسايت را به شما عرضه کنند.

 

پيام آوا در طراحي گرافيکي سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتال ظاهر آنها را بر اساس رعايت اصول زيباشناختي پياده سازي کرده و از اين طريق نظر هر کاربر و با هر سليقه اي را جذب مي کند. پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندک تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

منبع

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 133 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:15

راهنماي خريد جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي براي منزل خود را داريد و به دنبال بهترين مارک جاروبرقي هستيد و در اينجا به شما کمک خواهيم کرد تا بنا بر نياز و بودجه خود بتوانيد بهترين مدل جاروبرقي را انتخاب کنيد.

m1_nnha.jpg

منبع: عصر ايران

پيش از بررسي اين نکات خالي از لطف نيست که بگوييم بهترين ها هميشه مي توانند در بهترين مارک جاروبرقي نيز خلاصه شود لذا انتخاب برندي درست به شما در داشتن مزيت هاي اصلي از جمله موتور قدرتمند و طول عمر بالا کمک به سزايي مي کند اما دانستن نکات لازم درباره خريد اين کالا قطعاً به انتخاب مدلي مناسب تر و اطمينان درباره مارک اين دستگاه در ميان انواع جاروبرقي گوناگون کمک به سزايي خواهد کرد.

انواع جاروبرقي مخزن دار و کيسه دار

در کل مي توانيم انواع جاروبرقي خانگي را به دو دسته اصلي تقسيم کنيم که در اينجا به طور خلاصه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت و در ادامه با بيان مشخصات مهم در هنگام خريد جاروبرقي مناسب همراهتان خواهيم بود.

جاروبرقي کيسه دار: در اين مدل از جاروبرقي همان‌طور که از اسمش نيز پيداست، گرد و غبار و آشغال‌ها در کيسه يا پاکتي که در دستگاه طراحي شده است جمع مي گردد. جنس کيسه ها مي تواند کاغذي، پارچه و يا پليمر باشد از سايز يا اندازه کوچک تا بزرگ مي باشد که به دو صورت دائمي يا يک بار مصرف هستند. لازم به ذکر است که امروزه به دليل موارد بهداشتي و پاکيزگي شما شاهد کيسه ها يا پاکت هاي يک‌بار مصرف در برندهاي معتبر هستيد و اين دسته از محصول در هنگام خريد جاروبرقي عمدتاً موردتوجه تعداد بيشتري از افراد است چراکه هم تعدد مدل بيشتري دارد و هم از جهت سلامت و بهداشت آسان‌تر مي باشد.

 

جاروبرقي بدون کيسه: جاروبرقي بدون کيسه يا مخزن دار همان‌طور که از نامش پيداست داراي به جاي کيسه داراي محفظه اي براي جمع آوري زباله مي باشد به طوري شما مي توانيد پس از پر شدن مخزن دستگاه آن را خالي کنيد و مجدداً در سر جايش بگذاريد در همين جا بايد به اين نکته اشاره کنيم که در هنگام انتخاب و خريد جاروبرقي مدل هاي بدون کيسه به سراغ مارک هاي متفرقه نرويد چراکه به دليل نوع عملکرد مي تواند خروجي گرد و غبار بيشتري در محيط به نسبت جاروبرقي کيسه اي داشته باشد و همين امر به شدت مي تواند براي ريه هاي شما آزاردهنده باشد.

نگاهي عميق در هنگام خريد جاروبرقي

قدرت موتور: يکي از مهم ترين موادي که بسياري از افراد در هنگام خريد جاروبرقي بدان توجه مي کنند وات دستگاه است چراکه تصور مي کنند اين وات تعيين کننده ميزان کشش است اما لازم است اين نکته را بدانيد که مي تواند دو جاروبرقي با وات يکسان، مشکي کاملاً متفاوت داشته باشد و در حقيقت نمي توان توان مصرفي را به تنهايي مبنايي از انتخاب قرار دهيد چراکه ميزان مکش در هر جاروبرقي به نوع موتور، خرطومي، نوع عايق و لوله تلسکوپي وابسته خواهد بود و شايد بدون لوله تلسکوپي و در آوردن خرطومي از دستگاه شما کششي بسيار متفاوت را در اختيار داشته باشيد لذا توجه به اين نکته مهم را فراموش نکنيد.

نوع موتور: تکنولوژي هاي گوناگوني مي تواند در جاروهاي برقي وجود داشته باشد که براي مثال مي توانيم به معروف ترين آن ها يعني موتور کمپرسور و HiSpin اشاره کنيم که در دسته بهترين ها محسوب مي گردد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي ايروديناميکي و جريان کاليبره شده داراي مکش بالا و سطح مصرف انرژي پاييني است لذا اگر مي خواهيد خريد جاروبرقي را براي متراژهاي بزرگ انجام دهيد مي توانيم به طور قطع خريد مدل کمپرسور را به شما پيشنهاد دهيم چراکه علاوه بر مکش بسيار بالا در متراژ زياد داغ هم نمي کند و مي تواند براي ساعات بالايي بدون فشار به دستگاه کار کند. به ياد داشته باشيد قدرت موتور در جاروبرقي کمپرسور کاملاً متفاوت از موتورهاي ديگر است تا جايي که نمي توان به عنوان مثال 800 وات کمپرسور را به راحتي تا دو برابر قدرت با جاروبرقي هاي موتور معمولي مقايسه کرد.

در مورد نوع موتور در هنگام خريد جاروبرقي نيز بايد به اين نکته توجه کنيد که افت کيفيت، مکش و قدرت در برندهاي متفرقه مي تواند کاملاً محسوس باشد لذا در هنگام خريد جاروبرقي بهتر است به اين موردتوجه کنيد که پول برندي را بدهيد که ارزش هزينه کردن داشته باشد و به زبان خودماني براي انتخاب اين دستگاه، حتي اگر مدل ارزاني از مارک معتبر را بخريد بهتر از انتخاب مدل بالاي يک مارک متفرقه است.

 

لوله تلسکوپي: دسته يا لوله تلسکوپي يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي است چراکه لوله ها در مدل هاي متنوع ممکن است قابليت تنظيم ارتفاع داشته باشند يا خير و همين تنظيم ارتفاع مي تواند به شما کمک کند تا کاملاً بر مبناي قد خود دسته را تنظيم کنيد تا بدون فشار به ستون فقرات، مچ و کتف خود کار جاروکشي را انجام دهيد.

لوله خرطومي: به طور واضح بگوييم که لوله ها اصولاً يا از جنس پلاستيک و يا کنف هستند و هريک از اين جنس ها در مارک هاي گوناگون مي تواند باکيفيتي متفاوت وارد بازار شود اما در حالت کلي بايد بگوييم که کنف در صورت اينکه در مارک خوبي از باشد مي تواند به مراتب طول عمر بالاتري داشته باشد چراکه خرطومي هاي پلاستيکي ممکن است براثر کشش و به مرور زمان پاره شود اما مدل هاي کنفي طول عمر بيشتري خواهند داشت و به راحتي پاره نمي شود. لازم به کر است که به صورت استاندارد لوله ها براي عدم کم شدن مکش 2 متر مي باشند.

نوع اتصال خرطومي به بدنه: در هنگام خريد جاروبرقي فراموش نکنيد که خرطومي ها به بدنه دستگاه بايد به شکلي اتصال يابند تا 360 درجه قابل چرخش باشد چراکه در غير اين صورت کار جاروکشي سخت خواهد شد و مهم ترين مسئله اين است که در مارک مناسب، به طور دقيق وکيوم و سفت باشد تا تأثيري روي مکش دستگاه نگذارد.

پارويي جاروبرقي: يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي، پارويي دستگاه و نوع طراحي آن است، يک پارويي خوب مي تواند به نوبه خود سهم به سزايي در مکش و جمع آوري کثيفي ها داشته باشد و علاوه بر اين مورد يک پارويي مناسب بسيار روان بر روي سطوح حرکت خواهد کرد و همين امر از فشار آمدن به مچ، کتف و کمر شما جلوگيري خواهد کرد پس به منظور داشتن کيفيت بيشتر در جاروکشي و سهولت آن به داشتن پارويي مناسب در جاروبرقي خود توجه فرماييد.

فيلتر هپا: احتمالاً نام فيلتر معروف HEPA به گوشتان خورده است، اين فيلتر که به خصوص در برندهاي معتبر استفاده مي شود داراي اهميت بالايي هستند. در هنگام جاروکشي گرد و غبار خروجي از دستگاه در هوا مخصوصاً نور آفتاب قابل‌رؤيت است و همين مورد به مرور زمان آلرژي هاي گوناگون در افرا ايجاد خواهد کرد که اين مورد به لطف تکنولوژي جديد فيلتر قابل شستشوي هپا تا 99.99 درصد کاهش پيدا کرده و درواقع بسيار مهم مخصوصاً براي افراد حساس به خصوص آلرژي تنفسي مي باشد.

نوع طراحي و Air bumper: نوع طراحي بدنه از جمله ضد خش بودن از مواردي است که در برخي از مدل هاي تاپ برند وجود دارد و اما در کنار اين قابليت گارد محافظتي در برندهاي خوب تا ميزان قابل توجهي سلامت دستگاه و حتي وسايل داخل منزل را تضمين خواهد کرد که مي تواند موردي قابل توجه در هنگام خريد جاروبرقي به شمار برود. حتماً برايتان پيش آمده که در هنگام جارو کردن منزل جاروبرقي به وسايل و يا ديوار خانه برخورد کند که اين مورد هم به جاروي شما و هم وسايل موجود در منزل آسيب مي رساند اما وجود گارد محافظتي د ر برخي از انواع جاروبرقي باعث مي شود که به دليل جنس نرم تر از اين صدمه جلوگيري کند.

اين دسته از موارد در کنار چرخ هاي مناسب در زير جارو، لوازم جاني همراه همچون سري هاي مختلف برايي جاروکشي آسان درزها و مبل ها مي تواند از اهميت ويژه اي برخوردار باشد و در هنگام خريد مورد توجه شما قرار گيرد. حال که اين نکات را مطالعه نموديد پس مس توانيد با اطلاعاتي کامل تر مدل و حتي مارک جاروبرقي خود را انتخاب کنيد اما درنهايت بايد تأکيد کنيم که حتماً خريد جاروبرقي خود را از يک فروشگاه معتبر و مارکي مناسب تهيه فرماييد که خود مي توان تا جاي زيادي بر انتخاب، خريد و حتي قيمتي مناسب تر اهميت داشته باشد.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:26

مشتريان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند, به همين دليل تبديل يک شخص به مشتري نيز بايد هوشمندانه تر صورت گيرد. هر شرکتي که بتواند اين کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتريان جاي دهد از رقبا به صورت چشمگيري فاصله خواهد گرفت به نحوي که خود مشتري براي شما مشتري جديد توليد مي کند. در اوج، بهترين نرم افزار CRM، همه پيش نيازها براي تبديل يک سرنخ به مشتري ديده شده و براي راحتي مراحل نيز هوش مصنوعي بالايي به کمک پرسنل شما خواهد آمد.

به عنوان مدير يک سازمان، قطعا به خوبي مي‌دانيد که اگر قرار است کسب و کار شما ساليان سال به بالندگي خود ادامه دهد، بايد با توجه به چشم انداز تعريف شده، يک استراتژي مناسب و دقيق براي هدايت کسب و کار خود تدوين کنيد.
بدون شک اهداف بلندي براي برنامه فروش و سودآوري سازمان خود تعريف کرده ايد. اما براي پيشبرد اين اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقيق و به هنگام نياز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسير پيشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشيد. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفيد و يک دست، اين امکان را به شما مي دهد که از عملکرد تيم‌هاي فروش، پشتيباني، ارائه خدمات به مشتري و بازاريابي خود آگاه شويد. همچنين مي توانيد از داده هاي مربوط به کانال هاي مختلف فروش و رسانه هاي اجتماعي خود را رصد نماييد.

منبع :  نرم افزار سي ارم

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 4:59

لینک دوستان

خبرنامه